Csalhatott a Google a reklámokkal, hogy több pénzt kapjon a hirdetőktől
Az Adanlytics nevű kutatócég azt állítja, a Google a videós hirdetések olyan megjelenítéséért is pénzt számított fel a hirdetőknek, amely nem felelt meg a saját irányelveinek.
Az Adanlytics nevű kutatócég azt állítja, a Google a videós hirdetések olyan megjelenítéséért is pénzt számított fel a hirdetőknek, amely nem felelt meg a saját irányelveinek.
A Facebook szerint a személyre szabott hirdetések megjelenítésével a kisvállalkozások járnak jól, ám a jelek szerint a felhasználók ezzel nem igazán értenek egyet.
A Google a tervek szerint augusztus 5-től kezdi el blokkolni az interneten azokat a videós hirdetéseket, amelyek nem felelnek meg bizonyos szabályoknak.
A közösségi oldalra feltöltött videókba hamarosan reklámokat lehet majd elhelyezni, amiből a feltöltő is részesedni fog.
A Facebook üzenetküldő alkalmazása, a Messenger matricái között már diszlájk ikonnal is kifejezhetjük, ha nem tetszik valami, az üzenőfalon pedig még ezen a héten megjelenhetnek a videós hirdetések.
Miközben a weboldalakon évek óta kifejezetten cikinek számít olyan, hangos elemet elhelyezni, ami kérésünk nélkül is elindul, a Facebook most éppen a kattintás nélkül elinduló, hangos hirdetések bevezetését tervezi.